W tej jakże prestiżowej ankiecie Kulturalna Marka Samochodowa pierwsze miejsce zajęło VOLVO (7,6%) -gratulacje! Konkurs nie trwał długo bowiem tylko około dwóch tygodni, ale i tak oddaliście sporo głosów. Na zdjęciu powyżej wykres z procentowym wynikiem danej marki.
Wychodzi na to, że kierowcy VOLVO przejawiają najmniej agresji na drodze, albo po prostu najmniej z Was miało do czynienia z ,,agresywnym" Volvo:) Na drugim miejscu zaparkował Fiat (7,1%), a trzecie zajęła Skoda (6,5%). Oczywiście tych wyników nie bierzcie na serio do siebie - to tylko ankieta w formie rozrywki.
Wychodzi na to, że kierowcy VOLVO przejawiają najmniej agresji na drodze, albo po prostu najmniej z Was miało do czynienia z ,,agresywnym" Volvo:) Na drugim miejscu zaparkował Fiat (7,1%), a trzecie zajęła Skoda (6,5%). Oczywiście tych wyników nie bierzcie na serio do siebie - to tylko ankieta w formie rozrywki.
AM
Strefa Kulturalnej Jazdy
obstawiałem fiata albo opla a tu taka niespodzianka :)
OdpowiedzUsuńCiekawe wyniki, nie wpadłoby mi do głowy żeby to w ogóle zbadać :D
OdpowiedzUsuńSkoda 3 miejsce ? Aż dziw, bo to przecież ulubiona marka flotowa, na drugim miejscu w flotach to chyba ford jest, ale w tym przypadku więcej kultury. Nie dziwi mnie natomiast 1 miejsce, nie spotkałem agresywnego użytkownika volvo, oprócz pokazanego w TV barana co po ścieżce rowerowej w Warszawie grzał na ul. Świętokrzyskiej, ale zawsze znajdzie się jakaś czarna owca. A tak to, pełno jeździ XC60 po Warszawie i nigdy nie miałem złego zdania i nie ważne czy kobieta czy facet siedział za kierownicą.
OdpowiedzUsuńteż podobnie myślę. XC60 czy S60 i S80 od groma, a jakoś nie widać by byli popularni w internetach pod tagiem #pirat czy #cham więc ranking coś tam daje do myślenia. Wychodzi na to, że muszę VOLVO kupić :)
UsuńMój sąsiad by obniżył ten wynik Volvo :) nie wiem kto mu dał prawko i co za lekarz go dopuścił. W jego przypadku pirat to grzeczne określenie
UsuńThe blog covers a wide range of topics, from vehicle reviews and maintenance advice to road trip ideas and driving safety tips. With an emphasis on both performance and style, Cultured Driving Zone appeals to car enthusiasts and casual drivers alike, providing insights into making the most of the driving experience. The blog aims to foster a community for those passionate about cars and the open road.
OdpowiedzUsuńsex crime lawyer jersey city
jersey city sex crime attorneys
The Most Cultured Car Brand is VOLVO explores how Volvo has cultivated a brand identity that goes beyond luxury, focusing on innovation, safety, and a genuine respect for global cultures. Known for its minimalist Scandinavian design and commitment to sustainability, Volvo combines elegance with social responsibility, making it a standout choice for discerning drivers. The brand’s dedication to inclusivity is reflected in features designed with diverse needs in mind, as well as its global advertising that respects cultural nuances.
OdpowiedzUsuńTraffic Lawyer Caroline VA
Caroline Traffic Lawyer