W ramach kampanii Liberty Direct „Prędkość w mieście to obciach”, portal MillionYou.com zorganizował crowdsourcingowy konkurs. Konkurs nie był łatwy i wymagał wiele inwencji twórczej. Zadaniem było nakręcenie filmiku nawiązującego do problemu zbyt szybkiej jazdy w mieście i przedstawienie takiego zachowania kierowców, jako obciachowego. Zwycięskich 10 najlepszych filmów wstawiam na bloga, bowiem warto się z nimi zapoznać na tyle by wyciągnąć odpowiednie wnioski
I
miejsce
Filmik, który wygrał jest naprawdę tak śmieszny jak i mocny, dający naprawdę do myślenia. Nie dość, że na filmie kierowca to świnia to jeszcze jedzie burakiem, no strzał w dziesiątkę normalnie.
II
miejsce
Koty jak motyw przewodni.
Osobiście nie przepadam za kotami (wolałbym pieski), ale te dwa przypadną chyba
każdemu z Was do gustu.
III
miejsce
Są dziewczyny, fajna muza i
super cabrio fura, czyli lans na całego.
A
teraz pozostałe filmiki, które otrzymały wyróżnienia. Oczywiście są na tyle
dobre, że warto je obejrzeć.... do samego końca.
Filmik chyba najbardziej
amatorski, tak przynajmniej mi się wydaje, ale wg mnie najlepiej oddaje obraz
typowego ,,Świeżaka”, który dopiero co odebrał plastik z nadrukiem KAT.B i
rusza na podbój wszystkich ulic w mieście.
Ach ta szminka…
Stanley i John, czyli o dwóch
takich super kierowcach, od których obciach czuć na kilometr, jednak od każdego
na swój sposób.
Kino, sklep, ale auto? To to
co innego? Powiedzcie tylko dlaczego auto zapewnia taką anonimowość skoro na każdym
są, a przynajmniej powinny być tablice rejestracyjne…
Mało w tym filmie o
samochodach, ale mimo to jak najbardziej wszystko trafne. Spiesz się powoli.
Bo pasy przed szkołą to nie
miejsce na popisy.
Ostatni filmik, jednak jak każdy jeden powyżej wart obejrzenia.
AM
Strefa Kulturalnej Jazdy
faktycznie ta świnia z burakiem to super połączenie:)
OdpowiedzUsuńSzkoda że nie wiedziałem o tym konkursie bbuuu
OdpowiedzUsuńPytanie czy to cokolwiek pomoże... Wspaniały blog, dodaję go do swojego bloga-katalogu najlepszych polskich blogów o motoryzacji - http://najlepsze-samochodowe-blogi.blogspot.com/. Pozdrawiam, Marek.
OdpowiedzUsuńFajnie że każdy filmik z kampanii jest inny na swój sposób, zatem jest szansa że chociaż jeden trafi do głowy potencjalnego nieodpowiedzialnego kierowcy. Wiem, że kampanie są potrzebne, bo jeśli nawet promil kierowców pomyśli zanim naciśnie gaz to bezie już to sukces.
OdpowiedzUsuńMnie najlepiej Suszi się podoba:D
OdpowiedzUsuńBo tu ważne jest aby edukować wszystkich i kierowców ale także współpasażerów, bo to oni moga "hamować" swoim kierowców, wystarczy opieprz że za szybko jeżdżą. Podsumowując to bardzo dobry pomysł na kampanię zorganizowało Liberty, ciekawe czy będą kolejne, bo edukacji nigdy dosć.
OdpowiedzUsuńJak by kazdy jechal prawym to by nie trzeba bylo robic slalomu, po drugie co zlego w omijaniu pojazdow ktore nie koniecznie jada tyle ile wolno na danym odcinku?
OdpowiedzUsuń