fot. Policja
- Pierwszy spot powstał przy współpracy drifterki Karoliny Pilarczyk
- Policja ma nadzieję, że dzięki spotom uświadomi kierowcom, że adrenalinę, którą wywołuje szybkość, można podnieść także w inny sposób.
- Pomysł na kampanię zapoczątkowali policjanci warszawskiej grupy SPEED
- Do tej pory stołeczna grupa SPEED zatrzymała 4 tysiące praw jazdy
- Tylko w 2019 roku warszawski SPEED nałożył 16 tysięcy mandatów karnych
Jak wypada pierwszy spot? Moim zdaniem efekt odwrotny od zamierzonego. W filmie pokazane jest, że jazda bokiem jest cool, a spot to bardziej reklama głównej bohaterki niż brd. Młody człowiek po obejrzeniu takiego spotu będzie już tak napalony na jazdę bokiem, że od razu weźmie kluczyki do bawarki i poleci ją upalać pod najbliższym marketem. Z niecierpliwością czekam na kolejne filmiki.
Prześlij komentarz